Onze experts kunnen je telefonisch helpen bij o.a.:
Wij geven geen support op inhoudelijke website configuraties. Telefonisch kunnen we hier ook niet bij assisteren.
Vragen over prijzen, facturen, pakketwijzigingen en/of opzeggingen kunnen wij telefonisch niet behandelen. Je kunt hier een chat of ticket voor starten via de administratieve afdeling van onze helpdesk.
Tijdens de belafspraak maken we graag gebruik van Splashtop voor schermdelen. Zo kunnen wij met jou meekijken en je vragen sneller begrijpen en beantwoorden.
Het inplannen van een belafspraak doe je eenvoudig via onze online agenda. Wij nemen dan contact met je op binnen het ingeplande tijdsblok. (Dus je wordt gebeld tussen 10:00 en 11:30)
De belafspraak is alleen voor hosting gerelateerde vragen.
Heb je andere vragen? Kijk dan op onze Helpdesk.
Tijdens de belafspraak maken we graag gebruik van Splashtop voor schermdelen. Zo kunnen wij met jou meekijken en je vragen sneller begrijpen en beantwoorden.
Bij het installeren van Splashtop ga je akkoord met hun voorwaarden en privacy beleid.
Het gebruik van Splashtop is niet verplicht, maar maakt het geven van support wel makkelijker.